Česta pitanja

Imaš pitanja o našem poslovanju? Stranica s najčešćim pitanjima (FAQ) nudi korisne odgovore na sve važna pitanja. Ovdje možeš saznati više o dostavi, garancijama, vraćanju proizvoda i još mnogo toga. Tu smo da ti pomognemo!
Kako kreirati narudžbu?

Odaberite željeni artikl i kliknite na gumb "Dodaj u košaricu." Bit ćete preusmjereni na pregled vaše košarice gdje možete unijeti promotivni kod za popust klikom na gumb "Aktiviraj kod." Kliknite na gumb "Dovrši kupovinu" kako biste bili preusmjereni na obrazac za unos podataka o dostavi (tijekom ovog koraka možete zatražiti izdavanje R1 računa). Nakon što ispunite sva potrebna polja, kliknite na gumb "Sljedeći korak" za odabir načina plaćanja. Zatim kliknite na gumb "Završi kupnju" kako biste dovršili narudžbu. Potvrda o narudžbi bit će poslana na vašu e-mail adresu navedenu prilikom unosa podataka za dostavu.

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Prihvaćamo sljedeće načine plaćanja:

Plaćanje prilikom preuzimanja/pouzećem Općom uplatnicom ili internet bankarstvom Kreditnim karticama (online):
arrow-left Discover: jednokratno
arrow-left ERSTE kartice:
arrow-left

Diners®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left

Maestro®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left

Mastercard®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left

Visa®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left PBZ kartice:
arrow-left

Maestro®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left

Mastercard®: jednokratno

arrow-left

Visa® i Visa premium®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left ZABA kartice:
arrow-left

Mastercard®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left

Visa®: do 6 rata bez kamata i naknade

arrow-left

Visa debit®: do 6 rata bez kamata i naknade

Koja je cijena dostave?

Za narudžbe iznad 55 €: Dostava je besplatna.

Za narudžbe ispod 55 €: Dostava ovisi o vrsti dostave koju odaberete:

arrow-left

GLS dostavna služba: 4 €

arrow-left

GLS paketomat: 2,49 €

arrow-left

Box Now paketomat: 2,49 €

Cijene dostave odnose se na dostavu unutar Republike Hrvatske.

Koji je rok isporuke?

Rok isporuke paketa je 2-5 radnih dana.

Kako mogu zamijeniti ili vratiti naručeni proizvod??

Ako niste zadovoljni primljenim proizvodom, imate pravo na zamjenu ili povrat u roku od 14 dana od dana primitka paketa.

Zahtjev za zamjenom ili povratom proizvoda pošaljite putem e-maila na adresu info@cordis.hr. Nakon zaprimanja vašeg zahtjeva, pružit ćemo vam detaljne upute za zamjenu ili povrat proizvoda u najkraćem mogućem roku. Napomena: Troškove povrata ili ponovnog slanja proizvoda snosi kupac.

Gdje mogu odnijeti sat na popravak u slučaju kvara?

Svoj proizvod možete: donijeti u našu poslovnicu u Arena Centru, Zagreb ili poslati na adresu tvrtke: Malešnica 16, Zagreb.

NEWSLETTER Prijavi se na newsletter i prvi saznaj sve novosti o našim proizvodima, kao i o posebnim ponudama, akcijama i uštedama. Uz prijavu ostvarite -10% popusta na prvu sljedeću kupovinu!