Pri kupovini satova iz Cordis d.o.o. zastupništva dobivate jamstvo koje traje 2 godine, odnosno 24 mjeseca te vrijedi od datuma kupovine sata odnosno datuma napisanog na jamstvenom listu.
Cordis za sve satove iz svoje distribucije daje jedinstveno jamstvo od 2 godine na ispravnost baterije. Svakim prestankom rada sata unutar 2 godine od dana kupnje sata ostvaruje se pravo na besplatnu zamjenu baterije.
Jamstvo ne obuhvaća: oštećenja nakon isteka jamstva, kvar baterije izvan jamstvenog roka, mehanička oštećenja izazvana nepravilnim rukovanjem, padovima, udarcima, lomovima (npr. lom stakla, remena, oštećenje pogonske poluge…), neprikladnom upotrebom ili nedovoljnom brigom (neotklanjanje prljavštine, ostavljanje otvorene krune i sl.), oštećenja sata zbog nepoštivanja tablice vodootpornosti sata koja dolazi sa svakim satom te se nalazi na jamstvenom listu, oštećenja zbog nepridržavanja općih uvjeta i upozorenja.
Naši tehničari pregledavaju sat kako bi utvrdili eventualne kvarove ili znakove istrošenosti.
Svi dijelovi se temeljito čiste kako bi se osiguralo pravilno funkcioniranje mehanizma.
Ako je potrebno, zamjenjujemo oštećene ili istrošene dijelove.
Primjenjujemo specijalizirana ulja za podmazivanje mehanizma, čime se smanjuje trenje i produljuje životni vijek sata.
Ako je sat vodootporan, nakon servisa provjeravamo je li njegova zaštita i dalje učinkovita.
Testiramo sat kako bi se osiguralo da radi precizno i u skladu s tehničkim specifikacijama proizvođača.
Kontaktirajte nas putem telefona, e-maila ili osobno u našoj poslovnici.
Sat možete donijeti osobno ili ga poslati putem kurirske službe.
Nakon što zaprimimo sat, obavit ćemo detaljan pregled i kontaktirati vas s točnim informacijama o potrebnim radovima i troškovima.
Nakon što odobrite servis, naši stručnjaci će početi s radom. Koristimo samo originalne ili certificirane zamjenske dijelove.
Prije povratka sata vlasniku, provodimo detaljno testiranje kako bismo osigurali besprijekoran rad.
Nakon što je servis završen, sat možete preuzeti u našoj poslovnici ili ćemo vam ga poslati na adresu.
Očekivano trajanje servisa ovisi o vrsti kvara i dostupnosti specifičnih rezervnih dijelova te može trajati do 45 radnih dana.
Koliko dugo traje servis?
Vrijeme trajanja servisa ovisi o složenosti popravka. Uobičajeni rok za jednostavnije servise je od 3 do 7 radnih dana, dok za kompleksnije popravke može trajati, do zakonom propisanih, 45 dana. O točnom vremenskom roku bit ćete obaviješteni prilikom pregleda vašeg sata.
Kako nas možete kontaktirati?
Možete nas kontaktirati putem telefona, e-maila ili dolaskom u našu poslovnicu.
Tko vrši servis?
Servise vrše naši ovlašteni serviseri, stručni i certificirani urari s dugogodišnjim iskustvom u popravku i održavanju satova.
Kako predati sat na servis?
Sat možete donijeti osobno u našu poslovnicu ili ga poslati poštom. U slučaju slanja sata, pružit ćemo vam detaljne upute kako biste sigurno poslali sat na servis. Preuzimanje sata može se obaviti na isti način – osobno ili putem dostavne službe.
Cordis Arena Centar, Ul. Vice Vukova 6, Zagreb
Pon-Ned 09:00-21:00
*Nedjeljno radno vrijeme može odstupati.